با قدرت ناخوداگاه آگاه شوید و از زندگی که همیشه رویای آن را دارید لذت ببرید


آیا می دانید تونی رابینز،برایان تریسی، جیم ران، رابرت کیوساکی، و همه افراد موفق چگونه به موفقیت رسیده اند؟ همه آنها می دانند چطور از قدرت ذهن ناخوداگاه خود استفاده کنند. ذهن ناخوداگاه شما ۳۰۰۰۰ بار قویتر از خودآگاه شماست. تونی رابینز می گوید ”همه تغییرات شخصی باید در سطح ناخودگاه رخ دهند”.

ضمیر ناخودآگاه، پروسه های فکری ای را در برمی گیرد که اگر چه برای سطح خودآگاه قابل دسترسی نیستند ولی بر روی قضاوت ها، احساسات و رفتار اثرگذارند. در واقع ضمیر ناخودآگاه مانند یک بانک اطلاعاتی بسیار بزرگ است که ظرفیتی نامحدود دارد. این بانک اطلاعاتی همواره تمام اتفاقاتی که برای شما رخ می دهند را در خود ضبط و ثبت می کند. تمام عادات فکری و عملی شما در حافظه ناخودآگاه تان ثبت شده اند. ضمیر ناخودآگاه به خوبی با منطقه آسایش شما آشناست و سعی می کند شما را همیشه در آن نگه دارد. به این ترتیب، هر بار که در محیطی جدید قرار می گیرید، یا می خواهید کاری متفاوت و جدید انجام دهید، همین ضمیر ناخودآگاه تان است که باعث می شود از لحاظ احساسی و جسمی دچار تشویش شوید. این ضمیر مخالف هرگونه تغییر در الگوهای از پیش تعیین شده فکری و رفتاری است. هر بار که می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید، می توانید تاثیر ضمیر ناخودآگاه تان را در ایجاد دودلی و تمایل به عقب کشیدن حس کنید. حتی فکر کردن به انجام کارهای متفاوت و ناآشنا نیز می تواند باعث ایجاد احساس اضطراب در وجود شما شود. یکی از بزرگ ترین عادات زنان و مردان موفق این است که همیشه خود را از منطقه آسایش شان بیرون می کشند. آنها کاملا می دانند که اگر بخواهند همیشه در منطقه آسایش خود باقی بمانند، دچار چرخه ای باطل می شوند. 

 هیچ اتفاقی شانسی رخ نمی دهد هر چیزی در این جهان قانون و نظم دارد. قانون زندگی قانون باورهای ناخودگاه است و با تکرار، ایده ها به ناخوداگاه ارسال می شوند. با ایمان داشتن به قدرت ذهن ناخوداگاه می توانید موفقیت خود را تضمین کنید. در عمق ناخودآگاه شما دانش بی حد و مرز و قدرت بی نهایت برای تمام چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد. در ذهن ناخودآگاه شما راه حلی برای مشکلات، بیماری های روانی و رها شدن از هر گونه بدی وجود دارد.

 بنابراین هرگاه ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه در انجام امری باهم به توافق برسند، قدرت و توانشان در هم ضرب می شود و توانایی فرد در انجام یک رفتار چندین برابر می شود. در نهایت شما می توانید در زندگی خود قدرت بیشتر، ثروت بیشتر، سلامت بیشتری، شادی بیشتر و لذت بیشتری را از طریق برقراری ارتباط و آزاد کردن قدرت ناخودآگاه خود به ارمغان بیاورید. البته لازم نیست این قدرت را بدست آورید زیرا از قبل این قدرت درون شما وجود دارد فقط این قدرت درونی را باور کنید.

 

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 133

دیدگاه های کاربران (0)

شما اشرف مخلوقات هستید پس خوب زندگی کردن حق شماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما