ضمیر ناخودآگاه خود را بهتر بشناسید


ضمیر ناخودآگاه خود را بهتر بشناسید

با قدرت ناخوداگاه آگاه شوید و از زندگی که همیشه رویای آن را دارید لذت ببرید

هیچ اتفاقی شانسی رخ نمی دهد هر چیزی در این جهان قانون و نظم دارد. قانون زندگی قانون باورهای ناخودگاه است و با تکرار، ایده ها به ناخوداگاه ارسال می شوند. با ایمان داشتن به قدرت ذهن ناخوداگاه می توانید موفقیت خود را تضمین کنید. در عمق ناخودآگاه شما دانش بی حد و مرز و قدرت بی نهایت برای تمام چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد. در ذهن ناخودآگاه شما راه حلی برای مشکلات، بیماری های روانی و رها شدن از هر گونه بدی وجود دارد.

شما می توانید در زندگی خود قدرت بیشتر، ثروت بیشتر، سلامت بیشتری، شادی بیشتر و لذت بیشتری را از طریق برقراری ارتباط و آزاد کردن قدرت ناخودآگاه خود به ارمغان بیاورید. البته لازم نیست این قدرت را بدست آورید زیرا از قبل این قدرت درون شما وجود دارد فقط این قدرت درونی را باور کنید.

در کتاب ضمیر ناخودآگاه خود را بهتر بشناسید می توانید با ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خودآگاه آشنا شوید. قوانین ضمیر ناخودآگاه را بشناسید و با روش های برنامه ریزی ضمیرناخودآگاه نیز آشنا شوید.

همچنین اگر علاقه مند به آشنایی با قوانین ضمیر ناخودآگاه، پاکسازی ضمیر ناخودآگاه و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه به صورت کاربردی و همراه با فایل های صوتی مربوط به آنها (فایل های صوتی شامل فایل پاکسازی ضمیر ناخودآگاه، فایل پیام های پنهان، فایل خودهیپنوتیزم، فایل تغییر باورها و فایل سپاس گزاری می باشند) هستید، می توانید پکیج کامل قدم به قدم با قوانین ضمیرناخودآگاه، جذب و شکرگزاری واقعی را از سایت تهیه کنید و با استفاده از آن زندگی خود را لذت بخش کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 19,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 347

دیدگاه های کاربران (0)

شما اشرف مخلوقات هستید پس خوب زندگی کردن حق شماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما