قدم به قدم با قوانین ضمیرناخودآگاه، جذب و شکرگزاری برای رسیدن به همه خواسته ها و آرزوهایتان


قدم به قدم با قوانین ضمیرناخودآگاه، جذب و شکرگزاری برای رسیدن به همه خواسته ها و آرزوهایتان

بنام خدایی که بی همتاست

ما انسان هایی با قدرت، شکوه و بزرگی آفریده شده ایم، هیچ ضعفی در ما تعریف نشده است زیرا ما تکه ای از وجود بی همتای خالقی مهربان هستیم. وقتی از لحظه لحظه زندگی تان لذت ببرید و با احساس خوب خواسته هایتان را خلق کنید آنگاه جهان شروع به گسترش می کند. هر خواسته ای که در شما شکل بگیرد و برآورده شود جهان جای زیباتری برای زندگی کردن خواهد شد.

همه فکر می کنند که فرمول عجیب و غریبی باید وجود داشته باشد تا زندگی شان دستخوش تغییرات عمیق شود.... ولی بسیار ساده است، همه چیز از احساس و اندیشه و باورمان آغاز می شود... احساست را عالی کن، باورهایت را تغییر بده، خیر و خوشی دیگران را بخواه... افکار منفی را آرام آرام از بین ببر .... اهدافت را واضح کن... شکرگزار باش... آنوقت زندگی همانی می شود که می خواهی. آنوقت خواسته هایت یکی یکی انجام می شود و به آرزوهای کوچک و بزرگت می رسی.

نیازی نیست بدانی چگونه به خواسته ات میرسی، نیازی نیست این بار سنگین را بر دوش بکشی، آنرا به بزرگترین قدرت جهان بسپار، به کسی که بی انتها می بخشد، آنکه تو را اشرف مخلوقات قرار داده و از همه مهربان تر است.

زیرا آرزوهای شما یک ارتعاش است و شما نیز خود موجودی ارتعاشی خلق شده اید و سیستم جهانی که در آن زندگی می کنید نیز بر اساس ارتعاش وارد عمل می شود. اما مشکل از جایی آغاز می شود که ما این اصل را فراموش می کنیم و می خواهیم با تلاش فیزیکی و بر اساس قوانین دنیای مادی به خواسته هایمان برسیم و در این مواقع به دلیل اینکه تلاش فیزیکی ما با باورهایی که در ذهن و از گذشته داریم ناهماهنگ هست ضمیر ناخودآگاه اجازه به ثمر رسیدن تلاش هایمان را نمی دهد. در واقع برای رسیدن به هر خواسته ای اعم از پول و ثروت، رابطه عاشقانه، سلامتی، شغل عالی و ... باید این مراحل را بگذرانید:

روحتان را آرام کنید.

باورهای منفی را رها کنید و باورهای صحیح درباره خواسته خود را ایجاد کنید.

شکرگزار باشید.

در جهت خواسته تان گام بردارید.

بدانید که هیچ نیرویی بالاتر و برتر از خواستن نیست. اگر بخواهید خود را به مدار بالاتری از آگاهی، خوشبختی و یا ثروت برسانید، همزمان دو نیرو را فعال خواهید کرد:

- اول نیروی مقاومت ذهن ناخودآگاه خود را که همواره سعی می کند الگوهای قبلی را برای شما تکرار کنید.

- دوم نیروی موافق کائنات را که همواره سعی می کند شما را به سطح بالاتری از شادی، آگاهی و موفقیت هدایت کند.

و بدانید که احساسات نشانگر دقیقی است که آیا اکنون در مسیر درستی هستید یا خیر. یعنی نیروی باورهای منفی ضمیر ناخودآگاه بر شما غالب است و شما را در مسیرهای نادرست قرار می دهد یا نیروی کائنات غالب می باشد و شما را به سمت رسیدن به آرزوه هدایت می کند. در واقع وقتی احساس خوبی نسبت به زندگی ندارید یعنی مسیر را اشتباه می روید و اگر این احساسات منفی را ادامه دهید جهان نتیجه این فرکانس منفی را در قالب اتفاقات بد چون برخورد نامناسب اطرافیان، تصادف، شکست مالی، بیماری و ... به شما نشان می دهد. بنابراین ما باید خیلی نسبت به احساساتمان متعهد باشیم، باید به این درک برسیم که هیچ چیزی ارزش ادامه دار کردن احساسات منفی را ندارد و یاد بگیریم در کوتاه ترین زمان ممکن احساساتمان را به جهت مثبت هدایت کنیم.

هرچه در زندگی بیشتر شاد باشی، درهای موفقیت بیشتری به رویت باز می شود و موهبت های بیشتری نصیبت می شود. پس همیشه شاد باش و شادی و لبخند را به دیگران هم هدیه دهید.

تمامی انسان ها خواهان یک زندگی سراسر آرامش و خوشبختی هستند اما در طول مسیر بابت یکسری ناآگاهی ها به صورت ناخواسته دقیقا چیزی را که نمی خواهند وارد زندگی خود می کنند. این مهم است که بدانید چطور آرزوی خود را در دنیای فیزیکی خلق کنید. باورهای اشتباه سال ها توسط پدر و مادر، معلمان، دوستان و جامعه به ضمیر ناخودآگاه ما وارد شده و این زندگی و احساسات منفی نتیجه همان باورهای اشتباه است. هرآنچه که تکرار شود برای ناخودآگاه تبدیل به باور می شود و هرآنچه را که باور کنیم، فورا در زندگی ما محقق می شود. ضمیر ناخودآگاه پلی بین جهان مادی و جهان متافیزیک است.

پس لازم است تا با قانون جذب به صورت کامل و صحیح آشنا شوید.

جهانی که در آن زندگی می کنید از قوانین بی شماری شکل گرفته است و در این میان قانون جذب قدرتمندترین قانون جهان هستی است. برای جهان هستی اهمیتی ندارد که شما به چه اندازه با ماهیت و نحوه استفاده صحیح از قانون جذب آشنا هستید و آنرا می پذیرید یا رد می کنید، چیزی که اتفاق می افتد این است که شما هر لحظه با افکار و احساساتتان در حال تولید فرکانس هستید و نتایج فرکانس خوب یا بد خودتان را دریافت می کنید. پس آگاهی تان را در مورد قانون جذب بیفزایید، برای این آگاهی هزینه کنید، وقت بگذارید و تمرینات ذهنی مناسب را هر روز تکرار کنید تا زندگی خود را در مدار مثبتی قرار دهید و به تمام آرزوهایتان برسید.

خیلی ها فکر می کنند باید حتما قانون جذب را به شکل عجیبی یاد بگیرند تا براشون جواب بده. اما اصل داستان اینه که قانون جذب برای همه کار می کنه:

چه بلد باشی و چه نباشی.

  • چه فقیر و ثروتمند.

  • چه زن باشی و چه مرد.

  • چه مسلمان باشی و چه مسیحیو چه هر دین دیگری.

این یک قانون بی نقصه که از ابتدای خلقت، خداوند مثل قوانین دیگه قرار داده تا جهان را هدایت کنه و به آن نظم دهد. قانون جذب راز بزرگ زندگی است. قانون جذب می گوید که هر چیزی، چیزهای شبیه خودش را جذب می کند. بنابراین وقتی به چیزی فکر می کنی و آن را باور می کنی، افکار مشابه آن چیز هم به طرف خودت جذب می کنی و در نهایت خود آن باور را به صورت فیزیکی جذب می کنی.

فراموش نکنید چه کسی هستید، کاری در دنیا نیست که نتوانید انجام دهید، آرزویی وجود ندارد که نتوانید آن را خلق کنید و قدرتی بالاتر از قدرتی که خداوند در درونتان قرار داده وجود ندارد. کافیست خود را، توانایی های خود را و خدای خود را باور کنید و به روز اول خویش، به همان انسان والا و قدرتمند برگردید.

انتخاب با خودتان است؛ وارد دنیای شگفتی ها شوید و سرنوشت خویش را رقم بزنید، شجاعت را انتخاب کنید، آرزوهایتان را انتخاب کنید و هر ترس و نیاز و تردید را کنار بگذارید یا این دست و آن دست کنید و طبق روال قدیمیتان زندگی کنید، منتظر سرنوشت بمانید و رویاهاتان را فراموش کنید.

پکیج زیر یک پکیج کامل و قوی برای رسیدن به خواسته های شماست، البته اگر خودتان بخواهید.

قدم به قدم با قوانین ضمیرناخودآگاه، جذب و شکرگزاری واقعی

با یادگیری این قوانین و استفاده آنها در زندگی خود، می توانید بر بلندای موفقیت، ثروت و آرامش باستید.

 

این را بدان هیچ چیز غیرممکن نیست فقط باید از یک جایی شروع کنی و مطمئن باش اگر از الان و با استفاده از پکیج زیر شروع کنی هیچ وقت پشیمون نمی شی. 

مطمئن باشید که شما می توانید در زندگی خود قدرت بیشتر، ثروت بیشتر، سلامت بیشتر، شادی بیشتر و لذت بیشتری را از طریق برقراری ارتباط و آزاد کردن قدرت ناخودآگاه خود به ارمغان بیاورید. البته لازم نیست این قدرت را بدست آورید زیرا از قبل این قدرت درون شما وجود دارد فقط این قدرت درونی را بشناسید و باور کنید.

در این پکیج ارزشمند ابتدا در مورد ضمیر ناخودآگاه، قوانین ضمیر ناخودآگاه، پاکسازی ضمیر ناخودآگاه و برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه اساسی ترین اطلاعات به زبانی ساده و کاملا قابل فهم برای همه، همراه با فایل های صوتی مربوط به این بخش ارائه شده است.

سپس در مورد قانون جذب، مراحل قانون جذب و فایل های صوتی مربوط به این بخش مطالب کاملی قرار داده شده است.

در نهایت در مورد شکرگزاری واقعی به صورت مرحله به مرحله مطالبی ارائه شده است و فایل های صوتی کمکی نیز قرار داده شده است.

در نتیجه این پکیج شامل یک کتاب کامل و بسیار ساده در مورد ضمیر ناخودآگاه، قانون جذب و شکرگزاری همراه با 5 فایل صوتی ارزشمند می باشد.

فایل های صوتی نیز شامل فایل پاکسازی ضمیر ناخودآگاه، فایل پیام های پنهان، فایل خودهیپنوتیزم و فایل سپاسگزاری می باشند.

این پکیج شامل فایل آشنایی با ضمیر ناخودآگاه و فایل خودهیپنوتیزم 1 که در سایت به صورت جداگانه قرار دارند نیز می باشد.

  

 


مبلغ قابل پرداخت 201,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1303

دیدگاه های کاربران (0)

شما اشرف مخلوقات هستید پس خوب زندگی کردن حق شماست

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما